Til kassen
Totalt: 0

Logg inn

Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter
TOTALT 0,-

Reklamasjon og retur

ANGRERETT

Etter forbrukerkjøpsloven har du alltid full angrerett i 14 dager etter at du har mottat bestillingen din. Angreretten gjelder selv om varene er på salg. Det er lov å ombestemme seg.

Angrefristen løper fra den dagen du mottar varen. Ta alltid vare på orginalemballasjen til du har bestemt deg for å beholde produktet.

Hvis du vil angre kjøpet ditt står du selv for fraktkostnaden. Fyll ut vedlagte Angrerettskjema og send pakken til:

Twins Norge As

Postboks 233

1650 Sellebakk

 

 

REKLAMASJON

Er det noe feil med varen du har mottatt, har du reklamsjonsrett i 2 år fra du mottok varen. Dette forutsetter at du gir oss beskjed innen rimelig tid, og at du framlegger kvittering og/eller ordrenummer på at varen er kjøpt hos oss. Send oss en mail, så hjelper vi deg.(Når du ønsker å reklamere på et produkt, kontakt oss alltide-post før du sender varen.)

Dette betyr at du enten kan få varen reparert, byttet, pengene tilbake eller avslag i prisen, avhengig av den konkrete situasjon.

Det skal reklameres innen rimelig tid etter at du har oppdaget mangelen ved varen.

Vi dekker returkostnadene ved reklamasjoner, når reklamasjonen er berettiget.

Dersom det gjelder transportskade skal skaden skal meldes inn samme dag som varene mottas.

Du er ansvarlig for at pakken kommer tilbake til oss når du returnerer varer. Det vil si at du er ansvarlig for pakkens innhold fram til vi mottar returen din. Dermed anbefaler vi at du sender pakken med sporing slik at du er forsikret!

Reklamasjonsretten bortfaller dersom produktet er unormalt mye brukt/feil brukt eller vasket/behandlet feil.

 

BYTTE VARE/STØRRELSE - RETUR?

Ja, det er ikke noe problem og bytte størrelse så lenge vi har igjen på lager. Ta kontakt med kundeservice, slik at vi får holdt av riktig størrelse, og returner produktet til oss med vedlagte returskjema. Du vil motta mail fra oss, med en gang vi har behandlet returen din og ny vare er sendt.Du står selv for returkostnaden, men vil få den nye størrelsen tilsendt fraktfritt.

Skal du bytte til en annen vare, returnerer du bestillingen tilbake til oss sammen med vedlagte returskjema, og får pengene tilbake! Legg så inn ny bestilling i nettbutikken på varene du ønsker! 

Ved retur dekker du portokostnadene knyttet til tilbakesending, så lenge det ikke er noe feil med varen du har fått tilsendt. Du er selv ansvarlig for innholdet i pakken, helt til den har kommet fram til oss. Derfor anbefaler vi at du sender pakken med sporing, slik at du er forsikret. (NB: Ved bruk av vedlagte returetikett, vil kr 99 bli trukket i fra din tilbakebetaling.)

Du mottar alltid en bekreftelse på e-post, med en gang vi har behandlet din retur. Vi gjør imidlertid oppmerksom på at det kan ta opptil 14 dager for oss å motta og behandle en retur.

 

 

 

Vi tar forebehold om følgende:

  • Varen kan være utsolgt.
  • Fargegjengivelse på skjerm, kan avvike fra virkeligheten pga tekniske årsaker. 
  • Avvik kan forekomme da lageret vårt reguleres manuelt.
  • Skrivefeil

 

NB: Det er ikke returrett på Handmade Body Collection!

KUNDESERVICE

TWINS NORGE AS

Postboks 233,

1650 SELLEBAKK

Mail: kundeservice@amuse.no
Tlf: 901 52 052